Dit virke på Lillesyd Friskole?

Vi har vokseværk i disse år og søger derfor løbende lærere, pædagoger og andre voksne med særlige kompetencer til vores udeskole.

Du får en unik mulighed for at være med fra starten og blive en del af et stærkt fællesskab og et stærkt fagteam med forskellige fagligheder, der med naturen som omdrejningspunkt arbejder med børnenes faglighed igennem deres naturgivne nysgerrigheder. Børnene undervises i, om og af naturen. Derfor er vi også ude 95 % af tiden – i al slags dejligt vejr. Vi tror på, at hvis børn skal lære at forstå og værne om vores fælles natur, så skal de kende den, se den, høre den, dufte den og mærke den. Vores tilgang er med kroppen forrest, eksperimenterende, tværfaglig og projektorienteret og den lever op til de obligatoriske mål – og mere til. Dertil værner vi om nærhed i hverdagen, hylder fællesskaber og forskelligheder. Vi har store ambitioner, herunder en ambition om ikke at blive en stor skole. Skolen kommer derfor maksimalt til at rumme 160 børn fordelt fra 0-9. kl.

Vi tilbyder:

• Stor indflydelse på og andel i at skabe noget nyt
  • Et lille, engageret og stærkt fagteam
  • En sammenhængende hverdag med masser af nærvær
  • Mulighed for at forfølge dine faglige interesser

Om dig:

• Du elsker at være ude i naturen i – næsten – al slags vejr
  • Du trives med brede rammer og fleksibilitet i hverdagen
  • Du hviler i dig selv og står på mål for dine overbevisninger
  • Du er modig, nysgerrig og har masser af god energi

Ansøgning:

Er din interesse vakt?
Du er velkommen med spørgsmål på telefonen på 42664570 eller du kan sende din uopfordrede og motiverede ansøgning direkte på mail til forstander@lillesyd-friskole.dk. Fortæl os om det der engagerer dig; fortælling, musik, sang, teknologi, håndværk, permakultur eller noget helt andet. Og, ikke mindst, hvordan det kan komme børnene til gode.